کاریابی در کانادا

بسیاری از اتباع خارجی به کانادا به عنوان سرزمین فرصت ها نگاه می کنند و امیدوارند زندگی راحتی را برای  خود و خانواده خود تضمین کنند. یکی از نگرانی های عمده مشتریان ما نحوه یافتن کار در کانادا است.

کاریابی در کانادا

در حالی که یافتن کار در کانادا آسان نیست، اما ممکن است!  در ادامه ، مراحلی که شما باید برای یافتن شغل در کانادا طی کنید، را آورده ایم.

داشتن جاب آفر از طرف کارفرمای کانادایی می تواند به طور قابل توجهی شانس شما را برای اقامت دائم کانادا افزایش دهد. تحت برنامه اکسپرس انتری، متقاضیان دارای جاب آفر می توانند امتیازات رتبه بندی جامع (CRS)خود را به میزان قابل توجهی افزایش  دهند. . جاب آفر  یک   شرط کلیدی  برای واجد شرایط بودن  در بسیاری از برنامه های مهاجرتی استانی (PNP)   همسو  با اکسپرس انتری است.

بر اساس گزارش اداره آمار کانادا، بیش از یک چهارم نیروی کار کانادا را مهاجران تشکیل داده اند. با جمعیت رو به دوران کهنسالی و ناکارآمدی نیروی کار، نیاز کانادا برای نیروی کار ماهر بیشتر  از همیشه است.

چه مشاغلی در کانادا مورد نیاز است؟

در جدیدترین ارزیابی آژانس کاریابی بین المللی Randstad، 15 شغل مورد  تقاضا در کانادا برای سال 2022 عبارتند از:

  1. مدیران مالی و حسابداری
  2. برنامه نویس و توسعه دهنده
  3. مدیر بازاریابی
  4. پرستار دارای لایسنس
  5. راننده ماشین آلات سنگین
  6. مسئول خدمات به مشتریان
  7. جوشکار
  8. مهندسین
  9. حسابداران
  10. Cloud Architect
  11. مدیر منابع انسانی
  12. برقکار
  13. مدیر پروژه IT
  14. مهندس مکانیک
  15. کارمند حسابداری

کاریابی در کانادا

اگر در یکی از رشته های بالا تجربه کاری دارید، تقاضا برای مهارت شما بالاست.

یافتن شغل در کانادا

میزان استخدام در کانادا  در دوران پیش از  کووید  در نوامبر 2021  افزایش یافت و بهترین زمان برای کسانی بود که به دنبال فرصت های شغلی در این کشور بودند. در ادامه  لیستی از منابع را ارائه می کنیم که ممکن است در زمان یافتن شغل به شما کمک کند.

بانک شغل کانادا:

این ابزار می تواند به شما در جستجوی مشاغل ارسال شده از طرف کارفرمایان در سراسر کشور کمک کند. این وبسایت بر أساس رزومه و تخصص شما، لیستی از مشاغل ارسال شده متناسب را برایتان ارسال می کند.

مشاغل دولتی کانادا:

می توانید از بین  پست های کنونی دولتی کانادا به دنبال شغل باشید.

اشتغال در دوران تحصیل:

اگر علاقه به کار در دوران تحصیل دارید می توانید از بین فرصت های شغلی  لیست شده توسط دولت

کاریابی در کانادا

کانادا و کارفرمایان خصوصی به دنبال شغل باشید.

چگونه جاب آفر تقلبی را تشخیص دهیم

تقلب در جاب آفر به ویژه در دنیای مهاجرت  در حال افزایش است، به عنوان یک شرکت حقوقی مهاجرت در کانادا، اولویت ما این است  به مشتریانمان این اطمینان را بدهیم که مجموعه شارپ ویزا تمام تلاش خود را در طول مسیر مهاجرت شما به کار خواهد بست تا از اشتباهات یا کلاهبرداری ها مانند جاب آفر تقلبی دوری کنید.

اول از همه، باید بدانید که درخواست  نامه جاب آفر یا شغل کانادایی از یک شخص غیر قانونی است. نامه جاب آفر باید سربرگ رسمی شرکت را داشته باشد و نیز حاوی اطلاعات تماس باشد.

درخواست  شغل در کانادا:

پنج مرحله زیر، شما را  در فرآیند  درخواست شغل  در کانادا راهنمایی می کند!

رزومه و نامه معرفی (کاور لتر) خود را به روز کنید: رزومه، که گاهی اوقات  CV نامیده می شود، سندی  است که شامل جزئیات در مورد تحصیلات، دستاوردها و جزییات اشتغال شما است.

نامه رزومه و نامه معرفی (کاور لتر) شما اغلب اولین چیزی است که کارفرمایان بررسی می کنند. یک رزومه قوی و استاندارد می تواند تاثیر مثبتی در مخاطب ایجاد کند.  رزومه شما باید شامل تمام تجربه های کاری و همچنین دستاوردهای شخصی و حرفه ای  شما باشد. نامه معرفی (کاور لتر) شما باید توضیح دهد که چرا شما استحقاق این کار را  دارید.

جستجوی اصولی:  زمانی را صرف  انجام تحقیقات در مورد شرکت هایی که تمایل به کار کردن در آنها دارید، کنید. شما می توانید وب سایت این شرکت ها را برای دریافت اطلاعات در مورد  فرهنگ شرکت و بررسی فرصت های شغلی زیر و رو کنید.

از رسانه های اجتماعی به نفع خود استفاده کنید: وقتی از رسانه های اجتماعی به درستی  استفاده کنید، رسانه های اجتماعی یک ابزار قدرتمند شبکه ای است که می تواند به جستجوی شغلی شما کمک کند.

رفرنس: رفرنس های قوی به کارفرمایان در مورد شما و توانایی های فنی تان کمک می کنند این می تواند یک منبع ارزشمند در جستجوی شغل باشد. از کارفرمای خود در کشور مبدا بخواهید تا منابعی را فراهم کنند که به یافتن شغل در کانادا به شما کمک می کند.

پیگیری: در یک بازار شغلی رقابتی، با کارفرمای خود صحبت کنید و اشتیاق خود را برای شغل نشان دهید. شما می توانید پس از ارسال رزومه ،  و تشکر از آنها به خاطر بررسی روزمه تان، اشتیاق  خود را با پیگیری نشان دهید.

خدمات کاریابی شارپ ویزا

آماده ای ؟ تیم با تجربه مهاجرتی ما  و متخصصین کاریابی ما آماده خدمت رسانی هستند. با شارپ ویزا شما می توانید از خدمات برزگ کاریابی کانادایی زیر بهره ببرید:

راهنمایی و آموزش در زمینه اماده سازی رزومه و نوشتن کاور لتر برای اهداف کاریابی کانادایی

معرفی وب سایت های کاریابی کانادایی

همین امروز ، فرم رایگان ارزیابی آنلاین را تکمیل کنید، تیم ما برای ارائه گزینه های مهاجرتی پیش روی شما با شما  تماس خواهند گرفت.

کاریابی در کانادا

اگر قصد مهاجرت به کانادا را دارید، لطفا فرم های ارزیابی را تکمیل کنید.